Slide 1
Slide 1

Esnek, kolay kullanımlı ve gelişmiş uygulama yelpazeli, ergonomik ve uygun maliyetli çağrı merkezi çözümleri sunmaktayız.

Website: www.vocalcom.com

Güncelleme: 15 Aralık 2012

Ülke: Türkiye

Reseller: Epitel Technologies

Vocalcom

VOCALCOM tüm iletişim platformundaki kullanıcılarına kapsamlı bulut teknolojileri sayesinde Birinci Sınıf Sosyal İletişim Merkezi Çözümü, Web'den Canlı Müşteri Hizmetleri, Proaktif Sosyal CRM ve Mobil Bağlı Kiosk çözümlerini sunar.

700.000'i aşkın kullanıcı ile 46 ülkede faaliyet gösteren Vocalcom, Avrupanın yenilikçi ürünlere verilen etiketi olan Eureka ile ABD'de Yılın Ürünü ödülüne sahiptir. Apax Partners özel sermayesine katılan Vocalcom, Müşteri ilişkileri dünyasına bir yenilik getirerek, mobil, mobil-sosyal ve mobil-web üzerinden bireyler ile kurumları buluşturmayı küresel boyutta başarmıştır.

VOCALCOM her türlü iletişim platformundaki müşterinizin ilgisini çekmek üzere en kapsamlı çözümü sağlar.

ONLINE MÜŞTERİ HİZMETLERİ SATIŞ NOKTASINA KADAR GELDİ

Müşterilerinizin %65'i ilgilenilmeden işletmenizden ayrıldı. Onları tanıyın ve iletişimi kopartmayın. Destek biriminizi Web'e taşıyın.

ONLINE MÜŞTERİ HİZMETLERİ

İnternet kullanıcılarının %75'i* ekran üzerinden anında hizmet almak istiyor. Destek biriminizi Web'e taşıyın.

MÜŞTERİLERİNİZ ARTIK MOBİL İNTERNET ÜZERİNDEN İLETİŞİM KURUYOR

Her bir müşteriniz sosyal medya üzerinden 130* arkadaşını da sizinle tanıştırabilir

Vocalcom

TheWave web sitenizin, aşağıdaki özelliklerden sayfalarında bir kod satırı ekleyerek sunuyor. Her Hermes.Net yönetim arabirimi üzerinden etkin veya devre dışı bırakılabilir.

Anlık Mesajlaşma.
Video Konferans.
Tıkla Konuş.
Planlanmış Geri Arama, Geri Arama Talebi.
Giriş alanları bir otomatik telefon çağrısı tetikleyebilir.
Form Gönderir.
Video görüntüleme, afiş, panel bilgileri, vs.
Birlikte araştırma.
Alanları ve sayfa bilgileri otomatik yakalama.
Formları Birlikte Doldurma.
ProAktif, Manuel veya Programlanmış chat,
Video görüşme kaydı.
Çağrı yöneticisi tarafından web sayfasındaki göstergelerinin konumlandırılması.
Öneri ve Facebook uygulama yönetimi.

Geri Arama ve Doruda Ara (Tıkla konuş)

Bu arabirim, yönetici Hermes.Net üzerinde etkinleştirmişse, kullanıcı bir telefon numarası ve bir geri arama saatini girebilir.   Ayrıca «Doğrudan Ara» butonu ile müşteri çağrı yöneticisini hemen arayabilir.

Talep Formu !

Bu ekran kullanıcının çağrı merkezine bir soru sormak için olanak verir. Bu istek bir e-posta gönderme gibi yönetilir. «Beni Ara» butonu ile geri arama ekranına dönülebilir.

Anlık Mesajlaşma Arayüzü

Web sitesinden sohbet talebi iki şekilde yapılabilir. Aşağıda «Video Çağrı» butonuna basarak, «Anlık Mesajlaşma» veya «Birlikte Araştırma» butonuna basarak.

Video Konferans Arayüzü

Kullanıcı 'Video Çağrı' tıkladığında Bu panel görüntülenir. Kullanıcı kendi kamerasını video görüşmesi için isterse açabilir veya kapalı tutabilir. Konuşma devam ederken, kullanıcılar:
- Web kamerası etkinleştirebilir veya devre dışı bırakabilir.
- Mikrofon sesini kapatabilir
- İletişimin sesini artırabilir veya azaltabilir.

'Dur' tıklanması videokonferansı durdurur (eğer sohbet aktifse. Bir sohbet durdurulduğundai video konferans da otomatik olarak durdurulur).

Yükleniyor...